محمد امینمحمد امین، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه سن داره

زيباترين عيدي از طرف خدا

رفع تكليف!!!

1391/11/23 1:56
نویسنده : مامی جون
1,089 بازدید
اشتراک گذاری

سلام بر محمد امين عزيزم...بابايي من زياد اهل نوشتن نيستم ،اينجا هم دير به دير سر ميزنم و چون مامانت هميشه از من ناراحت بود و منو به بي احساسي محكوم ميكرد اومدم تا چند خطي رفع تكليف كنم...البته من بيشتر حرفا رو مثل دو تا مـــــــــــــــــــــــــــرد رو در رو باهات ميزنم نیشخند دردانه ي بابا از اينكه خدا يه همچون فرشته اي رو قسمت من و مادرت كرده به خودم ميبالم و مسرورم از حضورت...نازنينم هيچگاه خدا رو از ياد نبر ، چون اونكه تو رو به عرش ميرسونه...به بزرگترهات احترام بزار ... هميشه بهترين باش و به نقطه اي برس كه لياقت تو رو داشته باشه چرا كه تو لياقت همه چيزو داري ،دعاي خالصانه ي  من و مادرت هم در لحظه لحظه ي اين راه بدرقه ي قدم هاي توست ... هميشه دوست دارم عشق من ماچماچماچ

11 ماهگي

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)

مامان نفس
23 بهمن 91 12:31
وای بابایی نمیدونم چرا اشک توو چشمم جمع شد / خیلی خالصانه با پسرتون حرف زدین/ امیدوارم همیشه و همیشه سایه ی پر محبت تون بالای سرش باشه و شاهدِ پیشرفت های بی نظیرش باشین


ممنون از لطفتون
مامان مهیار
25 بهمن 91 10:43
بابایی آرزوهای خوبی واسه گل پسری داشتین ان شاالله زیر سایه شما و مامان جونش همیشه شاد و خوشبخت زندگی کنه
مــآمــآنــے
27 بهمن 91 12:52
خصوصی داری گلم
مــآمــآنــے
27 بهمن 91 19:27
ایشالله
مرسی که اومدی گلم


خواهش ميكنم ... شما عزيزي
تارا
28 بهمن 91 22:02
...........|""""""""""""""" " """"""""|\|_ ...........|......*اينم وسيله * بيا ....|||"|""\___ ...........|________________ _ |||_|___|) ...........!(@)'(@)""""**!(@ )(@)***!(@) منتظرمااااااااا بدو بيا
nasim
30 بهمن 91 0:04
سلام داداشی خوبی؟
منو ببخش چند وقته سرم شلوغ بود نتونستم بیام.ماشاالله چه ناز شدی


آجي جون به درسات برس ... از همه چي مهمتره