محمد امینمحمد امین، تا این لحظه: 12 سال و 24 روز سن داره

زيباترين عيدي از طرف خدا

اين روزها!

1391/11/30 0:53
نویسنده : مامی جون
1,597 بازدید
اشتراک گذاری

ديشب ... يعني 29 بهمن 91 محمد امين عزيزم اولين قدمهاشو تو زندگيش برداشت ... عزيز دلم من و بابايي تو اون لحظه با هم دعا كرديم همه ي قدمهايي كه تو زندگيت برميداري سرشار از خوشبختي و موفقيت باشه...اينم چند تا عكس از محمد امينم توي 10 ماهو 23 روزگي 

 

11 ماهگي 

محمد امين علاقه ي زيادي به ايستادن داره ، هر چقدر هم بخوره زمين باز مي ايسته بعدشم اين كارو ميكنه نیشخند 

11 ماهگي

اينجا باباي محمد امين رفته سر كار و اونم نا اميد نشسته ... اين كار هميشگيشه...بعد رفتن باباش يكم گريه ميكنه ، بعد ميخوابه

11 ماهگي

اينم يكي ديگه از سرگرمي هاي محمد امينه نیشخند

11 ماهگي

كتاب خوندن هم از علايق محمد امينه... كتابو برعكس گرفتي ماماني  چشمک

11 ماهگي

خوب درست شد...ولي مامان ميخواي از آخر شروع كني؟؟؟ نیشخند

 

11 ماهگي

خوووووووووووووووووب درست شد...حالا ميتوني بخونيش

11 ماهگي

اينم يكي ديگه از سرگرمي هاشه كه اين كارو خيلي دوست داره

11 ماهگي

كه اگه ببينه بهش ميخنديم كار به اينجاها هم ميكشه

11 ماهگي

 

محمد امين عزيزم ، دليل زيباي خنديدن من ، عاشقانه دوستت دارم ماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (18)

نادیا مامان امیرعلی
30 بهمن 91 8:52
عزیزمممممممممم مبارکت باشه ایشالله هر قدمی که بر می داری همراه با موفقیت و سعادت باشه مامانش این گل پسر رو ببوسش و گازش بگیر
nasim
30 بهمن 91 19:59
انشاالله همیشه تو زندگیش موفق باشه این عکسارو میبینم دلم بیش تر براش تنگ میشه
مــآمــآنــے
1 اسفند 91 10:43
مرسی خاله جون چشمات خوشگل می بینه منتظر همین تکون خوردناشم ای جونم پسرک شیطون گریه نکون بابایی زود بر می گرده
مــآمــآنــے
1 اسفند 91 10:43
راستی
اولین قدمها مبارک


ميسي خاله جون
تارا
4 اسفند 91 0:38
سلام با پستم رو باز کردم با همون رمز قبلی شما بودید چی کار می کردید؟
سوده مامان مهیار
5 اسفند 91 0:29
ای جونم مبارک باشه اولین قدم هات محمد امین جونم


مرسي خاله جون
مــآمــآنــے
6 اسفند 91 10:13
شیفت شب هم شیرینه
بهاره مامان ونداد
6 اسفند 91 13:48
عزیزم مبارکت باشه همیشه قدم های خوشبختی برداری


ميسي خاله جون
سوده مامان مهیار
7 اسفند 91 1:56
سلام عزیزم یه نظر خواهی تو وبم گذاشتم راجع به قیافه مهیار دوست دارم نظرتو بدونم
سوده مامان مهیار
8 اسفند 91 16:23
سلام
یه چیزی الان فهمیدم محمد امین شب تولد من اولین قدمهاشو برداشته


تولدت مبارك عزيزم...جالبه
nasim
8 اسفند 91 19:21
___________________-------- _________________.-'.....&.....'-. ________________\.................../ _______________:.....o.....o........; ______________(.........(_............) _______________:.....................: ________________/......__........\ _________________`-._____.-'شاد باشي مهربون ___________________\`"""`'/ __________________\......,...../ _________________\_|\/\/\/..__/ ________________(___|\/\/\//.___) __________________|_______|آرزومند آرزوهــــاي قشنگت ___________________)_ |_ (__ ________________(_____|_____) ............ *•~-.¸,.-~* آپ کردم *•~-.¸,.-~*...........
مــآمــآنــے
8 اسفند 91 23:15
سلام خانومی خوبی؟ پسری خوبه؟ ماشالله من به بو خیلی حساس شدم و بوی بد بی بینیم بخوره گلاب به روت..... البته از بچگی به بو حساس بودم ولی الان خیلی بد شده هنوز تکونی حس نکردم و مشتاقانه منتظر تکون خوردن وروجکم هستم
مــآمــآنــے
10 اسفند 91 9:44
مرسی گلم
راستی
منتظر عکسهای جدید گل پسری هستیم
از طرف من بوس بارونش کن
ماشالله


شما لطف داري چشم حتما
جشنواره بزرگ تولید کتابهای صوتی کودکان
14 اسفند 91 13:29
دوست بزرگوار برآنیم تا بزرگترین کتابخانه صوتی برای کودکان و نوجوانان ، بویژه کودکان نابینا را ایجاد کنیم . از شما بزرگوار رسما دعوت می شود درخواست " همکار افتخاری" ما را پذیرا باشید و در اجرای این برنامه فرهنگی ما را یاری فرمائید.
نادیا مامان امیرعلی
14 اسفند 91 18:43
سلام عزیزم پسر گلت چطوره؟ مرسی که از وبلاگ آشپزیم دیدن کردی والا این امیرعلی خان خیلی شیطونی می کنه اگه بدونی با چه وضعی عکسارو می ذارم دیگه وقته نوشتن دستورش رو پیدا نمی کنم ولی غذاها سادست بازم هر کدوم رو که بخوای اختصاصی برات می فرستم راستی شما طرفهای تهرانسرید؟آخه دفترچه راهنمای دست محمد امین برام آشناست!!
عموی محیط بان
15 اسفند 91 9:31
شعرمثل درخت است فعلن بگذارید درخت ها شعر شوند آنوقت مرا قطع کنید شعر مثل درخت است میدانم روزی آنقدر بزرگ می شوند شعرهایم تا من را از آن بیاویزند … روز درختکاری مبارک
سوده مامان مهیار
15 اسفند 91 13:34
عزیزم یه سر بهم بزن به مسابقه دعوتت کردم
nasema
16 اسفند 91 3:49
سلام دوست عزیز برای داشتن قالبی منحصر ب فرد و تقویمی زیبا برای خود سری ب ما بزنید با بهترین کیفیت و طرح دلخواه شما فقط 1000تومان