محمد امینمحمد امین، تا این لحظه: 12 سال و 26 روز سن داره

زيباترين عيدي از طرف خدا

1 ساله شدي

1392/1/6 2:41
نویسنده : مامی جون
1,281 بازدید
اشتراک گذاری

محمد امين عزيزم...الان كه سري به وبت زدم يه لحظه دلم گرفت ،محمد امين جان تا اين لحظه 1سال و 0 روزو...

چقدر زوووود گذشت...تو يك سال بزرگ تر شدي و من يك سال پير...دلم ميگيرد وقتي يادم مي افتد يك سال از باهم بودنمان گذشت

دقيقا يك سال پيش يه همچين شبي منو تو بوديمو شب بودو اين وب...اما حالا من هستمو شب هستو اين وب...عزيزم تو شيرينو راحت خوابي...با دستان كوچكت  پتوي هميشگيت را به آغوش كشيده اي و مثل هميشه سروته خوابيدي

يك سال قبل همين لحظه ترسي در دلم بود ، ترس جدا شدنت از وجودم ...يك سال گذشت و توي اين يك سال تو گريه كردي...نخوابيدي...دل درد داشتي...تونستي گردنتو بالا نگه داري...غلت زدي... چار دستو پا رفتي...خنديدي...غذا خوردي...دندون در آوردي...ايستادي...قهقهه زدي...راه رفتي...دست زدي...شيطوني كردي و من همه ي اين استرس هاي شيرينو تجربه كردم

محمد امينم يكي يدونه ي من تولد يك سالگيت مبارك...و برات آرزوي بهترينها رو ميكنم

عزيز دلم ممنون كه هستي

خدايا هميشه مواظبش باش و نزار خنده از لباش جداشه

خدايا شكـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــر بابت هديه زيبات

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (8)

مامان حسین جون
6 فروردین 92 8:50
سلام عزیزم تولدت مبارک ایشالله 120ساله بشی



تشكر خاله جوووون
مامان نفس
6 فروردین 92 10:57
محمد امین عزیزم تولدت مبارک کوچولوی خوشگلم
الهی که همیشه کنار مامان و بابا بهترین روزای زندگیتو تجربه کنی
یه عالمه بوووووووووووووووووس عسلم


مرسي خاله ايشالا تولد ني نيه شما
مــآمــآنــے
6 فروردین 92 13:22
تولدت مبارک گل پسر


مرسي خاله جون ايشالا تولد ني ني شما
مامان سونیا
6 فروردین 92 16:29


.,,,,,,,,,,,,,,,,*,,,,,*,,,,,*
,,,,,,,,,,,,,,,,,’0,,,,”0,,,,”0
,,,,,,,,,,,,,,, _||___||___||_
,,,,,,,,,,,’*,,{,,,,,,,,,,,,,,,,,,,},*
,,,,,,,,,, 0,,{/\/\/\/\/\/\/\/\/\/},’0
,,,,,,,,,_||_{_________”___}_||_
,,,,,,,,{/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/}
,,,,,,,,{,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,}
,,,,,,,,{/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/}
,,,,,,,,{_____________”_________}

تولد تولد تولدت مبارک مبارک مبارک تولدت مبارک


ممنون خاله جون
nasim
6 فروردین 92 18:43
امشب شب تولد توست

تو یک سال بزرگتر شدی

و عشق من یک سال در دلت کوچکتر

من اما هیچ وقت شب تولدت با تو نبودم

من هیچ وقت در دلت نبودم . . .

محمد امین جون تولدت مبارک

ایشالا صد ساله شی

ارزومند ارزوهای قشنگتم

اینا هم کادوی تولدت







مرسي نسيم جوووون
مــآمــآنــے
21 فروردین 92 23:18
کجایی عزیزم؟ چرا پست نمیزاری؟ منتظرتیم
شقایق مامان آرشا
23 فروردین 92 19:57
120ساله شی عزیزم
حامی
26 فروردین 92 23:50
بعضی از آدمها پر از مفهوم هستند پر از حس های خوبند پر از حرفهای نگفته اند چه هستند، هستند و چه نیستند، هستند یادشان خاطرشان حس های خوبشان آدمها بعضی هایشان سکوتشان هم پر از حرف هست پر از مرهم به هر زخم است .....[لبخند