محمد امینمحمد امین، تا این لحظه: 12 سال و 25 روز سن داره

زيباترين عيدي از طرف خدا

باز شيطوني كردي

1392/3/4 1:30
نویسنده : مامی جون
1,227 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزيز مامان...پريشب كلي دلم ريخت و واقعا خدا جون مواظبت بود كه اتفاقي برات نيفتاد...تا حالا چند بار برات از اين اتفاقا افتاده ولي دوست ندارم اتفاقاي بدو برات بنويسم و همينطور دوستاي عزيزمونو ناراحت كنم ، ولي اينبار تصميم گرفتم بنويسم تا بدوني كه چقدر شيطوني ميكني...

ساعت حدوداي 21:30بود كه اومدي تو اتاق خودت و يكي از كشوهارو باز كردي...كفش پارسالتو از كشو در آوردي و شروع كردي به بازو بسته كردن چسبش...چند دقيقه بعد كشو رو گرفتي و محكم كشيدي سمت خودت ، كشو از جاش در اومد و خورد تو صورتت البته گريه نكردي و بدوبدو اومدي تو بغلم ولي خوب عسلم اگه يكم اونورتر ميخورد خدا ميدونه چه اتفاقي برات ميفتاد...خدا جون ممنونتم ...هميشه مواظب محمد امينم باش

14 ماهگي

اينم از عكس زخم و زيليت

14 ماهگي

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (17)

nasim
4 خرداد 92 19:08
خداروشکر که هیچیش نشده.بزرگ بشه یادش میره.ولی من یه بار سرم خورده بود به دسته ی صندلی عموم گفت بزرگ شی یادت میره هنوزم دردش یادمه
حامی
6 خرداد 92 14:03
آرامشــــی برایتان خــواهانم همچون آرامشـــی هنگام بودن ، در آغــــوش مـــادر . ...
رضوان مامان رادین
8 خرداد 92 11:35
خدا را شکر به خیر گذشته...امان از دست بچه ها که از دست شیطنتهاشون روزی صدبار می میریم و زنده میشیم
SaYa
9 خرداد 92 12:35
سلام عزیزم خوبی؟واااااااای بمیرم الهی چرا مواظب نبودی
قربونت برم ایشالله که دیگه اینجوری نشه عزیزکم

فدای موهای خوشگلت بشم من


مرسي سايا جون ...برگشتي؟؟؟؟؟؟؟؟؟
سوده مامان مهیار
11 خرداد 92 12:03
عزیزم خدا رو شکر اتفاق بدی برات نیفتاد و بخیر گذشت مواظب خوشگلی هات باش با خط و خش رو صورت کسی بهت زن نمیده ها
شقایق مامان آرشا
11 خرداد 92 23:22
خاله فدات مراقب خودت باش مرد کوچولو


چشم خاله جون
مــآمــآنــے
13 خرداد 92 22:58
باز هم خدا رو شکر تو چشمش نخورده
SaYa
14 خرداد 92 12:57
سلام عزیزم خوبی؟چه خبرا؟قند عسلی خوبه؟ جای زخمش خوب شده؟
SaYa
17 خرداد 92 14:44
مگر می شود مهربانی را ثبت کرد،یا محبت را توضیح داد؟ مگر می شود عاطفه را رسم کرد؟....مگر می شود خدا را نوشت؟!!!! اما ما در این خانه های مجازی محبت را بدون چشم داشت به یکدیگر تقدیم میکنیم و بدون کلامی بدگویی با یکدیگر زندگیمان را قسمت میکنیم و اینجاست که ما مهربانی را ثبت میکنیم دوست خوبم روز دوست مجازی به تو عزیزم تبریک میگم... شاد باشی
SaYa
18 خرداد 92 22:03
تـنهــــا چیزی که خرجــــی ندارد جـــاری شدن در ذهــــن دیــــگران است.... پس آنگونه جاری شــــوید که خنــده بر لبانشـــان نـــــــقش بــــبندد ... نه نـــــــفرت در دلشـــــــان برای تو دوست گلم که جاری شدنت در ذهنم همیشه با لبخنده
تارا
20 خرداد 92 11:32
این روزا بارونی بودم الان بهترم با پست جدید آپم
SaYa
20 خرداد 92 16:07
من هر روز و هر لحظه نگرانت می شوم که چه می کنی !؟ پنجره ی اتاقم را باز می کنم و فریاد می زنم تنهاییت برای من ... غصه هایت برای من ... همه بغضها و اشكهایت برای من .. بخند برایم بخند آنقدر بلند تا من هم بشنوم صدای خنده هایت را... صدای همیشه خوب بودنت را شاد باشی دوست عزیزم
بهاره مامان ونداد
22 خرداد 92 16:18
وای خدا رو شکر چیزیش نشد خدا واقعا بهتون رحم کرده
SaYa
3 تیر 92 1:10
سلام مامان تنبل خوبی؟؟؟؟
آخه بیا و از این گل پسری برامون بنویس
دلم هواشو کرده فدای چشاش بشم من


عزيزمي سايا جوون چشم
SaYa
3 تیر 92 1:10
در تمنای نگاهت بی قرارم تا بیایی / من ظهور لحظه ها را می شمارم تا بیایی خاک لایق نیست تا به رویش پا گذاری / در مسیرت جان فشانم گل بکارم تا بیایی . میلاد امام زمان بر تو دوست مهربونم مبارک
سوده مامان مهيار
7 تیر 92 20:17
ماماني به يه بازي دعوت شدي منتظرتم


اومدم گلم
مونس ( امیر علی و ایلیا, دوقلوهای قندعسل )
18 تیر 92 15:04
آخی !! خداروشکر به خیر گذشت , خدا حافظ همه نی نی ها باشه انشاالله