محمد امینمحمد امین، تا این لحظه: 12 سال و 4 روز سن داره

زيباترين عيدي از طرف خدا

تولد 2 سالگی

1393/1/28 20:06
نویسنده : مامی جون
1,331 بازدید
اشتراک گذاری

 بهترین آهنگ زندگی من تپش قلب توست و قشنگترین روزم روز شکفتنت ... تولدت مبارک نفسم

25 ماهگی

هر انسان لبخندی از خداست و تو زیباترین لبخند خدایی

25 ماهگی

نگاهت را قاب می گیرم در پس آن لبخند که به من شورو نشاط... زندگی می بخشد

25 ماهگی

تمام دقایق مانده از عمرم به همراه زیبا ترین بوسه های عاشقانه هدیه ای برای روز تولد تو

25 ماهگی

دنیا صدای گریه کودکی را شنید که امروز تنها بهانه برای خندیدن من است... امروز را با هم لبخند می زنیم

25 ماهگی

تولدت مبارک عشق من قلب قلب قلب

25 ماهگی

6 فروردین 93

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

مامان آتریسا
30 اردیبهشت 93 14:00
وای چه پسرخوش تیپی خداحفظش کنه.به ماهم سربزنید من ودخترم خوشحال میشیم
مامان ریحانه
31 اردیبهشت 93 16:38
تولدت مبارک گل پسر دیگه آقا شدی انشالله در کنار خانواده شاد باشی ممنون خاله جون
عشق نی نی✿
23 خرداد 93 17:31
..ღ♥ღ ..ღღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღ ...ღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღღ .......................ღ♥ღ ...........ღ♥ღ...ღ♥ღ ...........ღ♥ღ ...........ღ♥ღ.........ღ♥ღ.....ღ♥ღ ...........ღ..ღ♥ღ.......ღ♥ღ.....ღ♥ღ ...........ღ......ღ♥ღ.....ღ♥ღ.....ღ♥ღ ...........ღ♥ღ♥ღღ♥ღღ♥ღ♥ღ♥ ......ღ♥ღ ...........ღ♥ღღ♥ღ♥ღ♥ღღ♥ღღ♥........ღ♥ღ ....................................................ღ♥ღ ..........................@@..@@.............ღ♥ღ ..........................@@..@@.............ღ♥ღ ..............................@@................ღ♥ღ ..............................@@...............ღ♥ღ
مامان سوده و بابا امین
1 تیر 93 2:52
عزیزم الهی صد و بیست ساله بشی بابا پاپیونت منو کشته خوش تیپ خاله سوده دیگه چیکار کنیم