محمد امینمحمد امین، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 2 روز سن داره

زيباترين عيدي از طرف خدا

دلنوشته

1390/12/8 18:05
نویسنده : مامی جون
767 بازدید
اشتراک گذاری

  

  niniweblog.com عزیز دلم سلام  niniweblog.com

 

 

امروز تازه روزهای اول از آخرین ماه سال و همچنین آخرین ماه از این دوران زندگیه

توست و به زودی تغییروتحولی توی روند زندگیت ایجاد میشه پس نهایت استفاده رو تو این یک ماه باقیمونده ببر که دیگه این روزا تکرار نمیشه... niniweblog.com

 

پسر گلم چند روز پیش که رفتیم دکتر خیلی خوشحال بودیم ولی خوشحال تر هم شدیم

 چون قبلش که سونو رفتیم توی هفته ی 30ام زندگی جنینیت هزار ماشالله 1720 گرم

وزنت بود و همه چی عالی چهره ی نازت رو هم دیدیم صورت گردو تپلی داشتی خیلی

ناز بودی...خلاصه که کلی به دلمون نشستی... بعد هم تو مطب صدای قلبت خیلی

 ریتمیک و واضح بود طوری که خانم دکتر هم از سرحالیت خندش گرفته بود niniweblog.com

عشق من دعا کن که این چند هفته باقیمونده هم به خوبی و سلامتی بگذره تا  فرا

رسیدن روز موعود........دوست دارم..... خیلی زیاد

                     niniweblog.com    niniweblog.com       niniweblog.com      niniweblog.com

 

 

 

 

 

 

 

      

       

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان محمدمهدی
2 اسفند 90 17:57
سلام مامانی محمدامین انشاالله به زودی زود تو هم عکس نی نیتو میذاری تو وبلاگش عزیزم.یه پسمل خوشگل موشکل مامانی


هلنا
2 اسفند 90 19:55
مرسی مامان محمد مهدی جون ایشالله عزیز دل شما هم همیشه سلامت و خوشحال باشه


ثمین
5 اسفند 90 23:52
سلام
اومدم ازتون دعوت کنم تا از نمایشگاه هفت سین دنیای نفیس دیدن کنید
منتظرتون هستم


هلنا
6 اسفند 90 0:05
ثمین جان بسیار زیبا بود عزیزم