محمد امینمحمد امین، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 2 روز سن داره

زيباترين عيدي از طرف خدا

پای دردودل محمد امین (1)

1390/12/15 0:21
نویسنده : مامی جون
564 بازدید
اشتراک گذاری

   

niniweblog.comسلااااااااااااااااام ... niniweblog.com

دوستان...هم سن و سالان یکی کمکم کنه هشت ماهه این چشای من خواب نداره وااااااااای خسته شدم دیگه خدا جون تا کی باید بجای لالا گنجیشک با صدای سمفونیه زیبای بابایی خوابم ببره؟  (خرو پف) این مامان خانم رو هم که بیخیال به این صداها عادت داره انگار که داره مورتزارت گوش میده که همچین با آرامش خوابیده .... بزار بیام نشونتون میدم بیخوابی یعنی چی ... مردم آزاری یعنی چی...   niniweblog.com

این که هیچی... بابایی خوبه من پا تو کفش شما کنم ....خوشتون میاد... آخه پدر من مگه شما کریر  ندیده ای ... آخه من چی به شما بگم... از دار دنیا یه کریر واسه ما خریدی به اونم چشم داری ... پدر من زشت نیست با این سن و سالت تو کریر من لالا میکنی بزار لااقل یه بار ازش استفاده کنم بعد میدمش به شما ...تازه شما که فقط کله ات توش جا میشه !!!

آخه کدومو بگم من ....

میگما خوب شد من دارم میام و الا حسرت خیلی چیزا به دلتون میموند بابا جون آخه چرا خودت هر چی هوس میکنی میگی محمد امین دلش میخواد... بابایی من نوشافه دوست ندارم پوستم خراب میشه همش نوشافه میخری میگی محمد امین دوست داره ... مامانی هم که نمیخوره و خوش به حال شما میشه صبحانه ...نهار...شام...نوووووووووووشافه....دللللللللللستر                                                         شکلکهای جالب آرویــــــــن

خدا رو شکر خوبه که شما مامانم نبودی ...به من که رحم نمیکردی خودتم از دست میرفتی

                                                        شکلکهای آرویــــــــن

راستی دوست جونا بابایی من از حضورم به شدددددت سوء استفاده میکنه و همه ی کاراشو با کلمه ی به خاطر محمد امین توجیه میکنه.... خودمونیما نقطه ضعف مامی رو پیدا کرده     niniweblog.com

در ضمن پدر جان شما میتونی با صدای ملایم یا هفتون (هدفون) هم موزیک گوش کنید نیازی نیست که من هم هر روز با ارتعاشات این صداها توهم دیسکو به سرم بزنه.....           

animated gifs                           

آخ آخ قلنجم گرفت ..... بقیشم که موند ....مامان خانم ذوق بیخودی نکن شانس آوردی قلنجم گرفت شما هم کم شرمنده ام نکردین به وقتش خدمت شما هم میرسم فعلا برم یکمی استراحت کنم تا بعد...

                                      

 

 

                                                                                   

 

 

    

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

رادین
20 اسفند 90 10:51
سلام محمد امین رادینم...بابایی منم از این کارا زیاد میکرد حالا من اومدم دارم تلافی میکنم...تو هم زود بیا

یلی جوووووووووون
19 مهر 92 22:11
سلام خیلی وبتون عالیه وهم خوشگله .................... اگه خواستین یه سرم به من بزنید خوشحال میشم باییییییییییی