محمد امینمحمد امین، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 4 روز سن داره

زيباترين عيدي از طرف خدا

این روزهای محمد امین

1391/10/12 1:32
نویسنده : مامی جون
697 بازدید
اشتراک گذاری

سلااااااااااااااااااااااااام دوستای گلی که منو محمد امین رو تنها نمی ذارید ...

و اما این روزها ...

این روزا روزای قشنگیه ... فرشته ی کوچولوی من داره لحظه های قشنگ و پر هیجانی رو پشت سر میذاره...هر روز داره چیزای جدیدی رو کشف میکنه...محمد امین دیگه یاد گرفته سر از لابه لای سیب زمینی پیازا و قابلمه ها در بیاره ... جای آبکش رنگی ها رو هم یاد گرفته...چند روزیه عسلم یاد گرفته بگه به به یا به با ( البته منظورش باباش نیست )چشمک امروز محمد امین حدود 10 ثانیه تنهایی بدون کمک من ایستاد ... لحظه های زیبایی واسه من و پر هیجانی واسه اون بود , گلکم داشت پاهاش میلرزید ولی تونست خودشو  کنترل کنه و بایسته... شب هم دوباره این کارو تکرار کردتشویقتشویقتشویق وقتی بعدش میشینه کلی ذوق میکنه و خودشو میندازه تو بغلم , نازگل من به خودش میباله که تونسته بایسته...ومن منتظر اون روزی که بدو بدو بیاد تو بغلم ماچماچماچماچماچ

دوستون داریم ( منو محمد امین) ماچ

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامی طاها
12 دی 91 17:39
مبارک گل پسر می ایسته امیدوارم که هرچه زودتر راه هم بره ماهم به روزیم
nasim
12 دی 91 17:44
خاله جون یه عکس از واستادنش بذار.
maede
12 دی 91 20:14
الـــــــــــــــــهی خدا نگرش دار براتون ببوسینش حسابی منم آپم ی سری بهم بزنین
شیوا و مامان جونش
12 دی 91 20:39
من و مامان جونم خوشحال شدیم از آشنایی تون غذا هم نوش جونت محمد امین ....... لینک شدین
سپیده از وبلاگ "کودک من"
13 دی 91 0:08
سلام. با افتخار لینک شدید. شما هم اگر هدیه ای دارید ارسال کنید...
ب شهابی عنبران
13 دی 91 20:05
سلام قشنگیه " لـیـاقـت " به اینه که ... هـمـه نـمـیـتـونـن داشـتـه بـاشـن !!!
مامان مهیار
15 دی 91 1:44
سلام محمد امین جون آفرین که داری رو پاهات می ایستی در ضمن حالا می ری سر وقت سیب زمینی پیازا اشکال نداره ، همه رو بهم بریزی اشکال نداره،فقط قول بده وقتی خیلی بزرگتر شدی هم سر وقتشون بری و واسه مامانی غذاهای خوشمزه درست کنی