محمد امینمحمد امین، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 6 روز سن داره

زيباترين عيدي از طرف خدا

اولین های محمد امین

1391/10/12 22:45
نویسنده : مامی جون
1,182 بازدید
اشتراک گذاری

اولین بارون . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 9 فروردین ( 4 روزه)

اولین اشک  . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 19 اردیبهشت(45 روزه) الهی که چشات هیچوقت اشک غم نبینه

اولین خنده . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 25 اردیبهشت (51روزه)

اولین مهمونی . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 13 خرداد شام خونه خاله معصومه (70 روزه)

اولین مسافرت  . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 13 تیر به اردبیل (101 روزه)

اولین عروسی . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 14 تیرعروسی دختر خاله ( 102 روزه)

اولین آغو آغو گفتن . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 3 مرداد ( 122 روزه)

اولین جغجغه دست گرفتن . . . . . . . . . . . . . . . . . 4 مرداد (123 روزه)

اولین غلتیدن . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 4 مرداد (123 روزه)

اولین سینه خیز رفتن . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 26 مهر( 207 روزه)

اولین دندون . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 1 آذر(242روزه)

اولین نشستن مستقل . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 6 آذر (247 روزه)

اولین ایستادن با کمکی . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 16 آذر (257 روزه)

اولین برف . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 26 آذر ( 267 روزه )

اولین ایستادن مستقل . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 11 دی ( 282 روزه )

اولین قدم ها  . . . . .. . . . . . .. . . . .. . . .   . . . . . . 29 بهمن 91  (329 روزه )

اولین نوروز. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 1 فروردین 92 (360 روزه)

اولین کوتاهی مو . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .  . 17 اردیبهشت 92 ( 408 روزه )

وهمچنان این پست با تحولات جدید محمد امین ادامه خواهد داشت . . . .

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (11)

ب شهابی عنبران
25 آذر 91 8:49
سلام شماواقعاهمشهری منیدبااینکه نمیشناسمتون ولی بهتون افتخارمی کنم وباکمال میل لینکتون می کنم نی نی خوشگلتوببوسی
کیانا
25 آذر 91 8:53
سلام محمدامین من کیاناهستم وقت کردی به من هم سری بزنی
سارینا
25 آذر 91 8:54
سلام محمدامین خوشگل وبلاگت خیلی قشنگه به من هم سری بزنی
مامان امیرعلی(پسرک شیطون)
25 آذر 91 10:30
سلام عزیزم ممنون که به ما سر زدین و ممنون از پیغامت ... پســـــرجیگری داری خداحفظش کنه با اجازه لینک شدین ...
عبد الله فرزند روح الله
25 آذر 91 12:26
با سلام به وبلاگم سر بزن ضرر نمی کنی دوست داشتی لینکم کن
ninipics
25 آذر 91 12:52
با سلام و عرض ادب اگه مایلین از نوزاد در خواب شیرین شما یا بستگان شما عکس های خلاقانه و حرفه ای در محیط ارام منزل شما یا آتلیه عکاسی ما برای همیشه به یادگار باقی بماند، مقدمتان را برای بازدید از وب سایت خود به دیده می نهیم... محمد امین جونه ناز و دوست داشتنی منتظرتیم www.ninipics.blogfa.com
ب شهابی عنبران
25 آذر 91 15:12
وای سلام سیماجان ببخش نشناختمت پسرخوشگلتوببوسی برای خانواده محترمتون هم سلام برسون
کیانا
25 آذر 91 15:14
منم لینکت کردم
سارینا
25 آذر 91 15:16
ان شالله منم لینکت کردم نازی
ب شهابی عنبران
25 آذر 91 15:31
این شعررودوست داشتی تقدیم به دوست عزیزم سیماجان: " *تو به من خندیدی و نمی دانستی من به چه دلهره از باغچه همسایه سیب را دزدیدم باغبان از پی من تند دوید سیب را دست تو دید غضب آلود به من کرد نگاه سیب دندان زده از دست تو افتاد به خاک و تو رفتی و هنوز، سالهاست که در گوش من آرام آرام خش خش گام تو تکرار کنان می دهد آزارم و من اندیشه کنان غرق در این پندارم که چرا باغچه کوچک ما سیب نداشت " جواب زیبای فروغ فرخ زاد به حمید مصدق" من به تو خندیدم چون که می دانستم تو به چه دلهره از باغچه همسایه سیب را دزدیدی پدرم از پی تو تند دوید و نمی دانستی باغبان باغچه همسایه پدر پیر من است من به تو خندیدم تا که با خنده تو پاسخ عشق تو را خالصانه بدهم بغض چشمان تو لیک لرزه انداخت به دستان من و سیب دندان زده از دست من افتاد به خاک دل من گفت: برو چون نمی خواست به خاطر بسپارد گریه تلخ تو را ... و من رفتم و هنوز سالهاست که در ذهن من آرام آرام حیرت و بغض تو تکرار کنان می دهد آزارم و من اندیشه کنان غرق در این پندارم که چه می شد اگر باغچه خانه ما سیب نداشت
نادیا مامان امیرعلی
7 دی 91 12:40
سلام وبلاگ بسیار جالبی دارید از اینکه من و امیرعلی با شما دوست باشیم و احوال نی نی تون رو دنبال کنیم خیلی خوشحال می شیم