محمد امینمحمد امین، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 2 روز سن داره

زيباترين عيدي از طرف خدا

عیدت مبارک ناز گلم

1391/1/1 1:26
نویسنده : مامی جون
580 بازدید
اشتراک گذاری

شکلکهای جالب و متنوع  آروین

عشق زندگی ما سلام

چند ساعتی بیشتر به تحویل سال نو نمونده......... سال داره نو میشه و زندگی ما هم داره نو میشه و

با تحویل سال تحول بزرگی هم توی زندگی ما ایجاد میشه و اون چیزی نیست جز اومدن تو پیش ما عزیزم

                           شکلکهای جالب و متنوع آروین

و اما سال گذشته .........

محمد امین عزیزم سال90  سال خیلی خوبی برامون بود من تونستم مدرکمو بگیرم......... خونمونو عوض

کردیم و تو الان میتونی برای خودت اتاق داشته باشی........ بابایی هم دیگه داره درسش تموم میشه

یعنی الان ترم آخره.......... و مهمتر از همه خانواده ی دو نفره ی ما حالا سه نفره میشه.........

و خیلی اتفاق های خوبه دیگه که مهمترینش همینا بود که الان گفتم

                                  147638u0b1j8a9ag.gif

دعا میکنم که سال 91 زیباتر و قشنگتر از سال پیش باشه و

خوشبختی ما تکمیل تر بشه

 

v22.gif

عزیز دلم بهترینها رو برات آرزو میکنم و از خدای مهربون میخوام که تو رو به من سالم زیبا و

درستکار هدیه بده و من لیاقت داشتن تو رو داشته باشم و همیشه مادر خوبی برات باشم

و البته تو هم پسر خوبی واسم باشی...........

          شکلکهای جالب و متنوع آروین

راستی ناز گلم خانم دکتر گفته که ششم سال جدید شما تشریف میارید یعنی الان فقط پنج روز

 دیگه به اومدنت مونده.........از الان دلم واسه روزایی که تو تویه دلم بودی و من با تمام وجود هر

لحظه احساست میکردم گاهی وقتا همش خواب هستی و گاهی وقتا نمیذاری من بخوابم......

واسه سکسکه هایی که میزنی ..... واسه روزایی که صدای ناز قلبت موزیک مطب خانم دکتر

میشه و لحظه هایی که از تو مونیتور آقای دکتر واسمون دست تکون میدی تنگ میشه ......

میدونم اومدنت تو این دنیا شیرین تره و اون موقع بیشتر دوست دارم ولی همش احساس میکنم

چند روز دیگه یه تیکه از وجودم ازم کنده میشه........ امیدوارم این احساس فقط یه توهم ساده

باشه............

                                   شکلکهای جالب و متنوع آروین

ودر آخر آرزو میکنم ...... آرزو میکنم که در سال جدید تمام نا امیدی ها تبدیل به امید بشه و همه

به آرزوهاشون برسن و همه ی اونهایی که منتظر یه فرشته ی نازی مثل تو هستن انتظارشون به

 پایان برسه........ عشق من تو هم دعا کن تو به خدا نزدیکتری .......تو هنوز یه تیکه از بهشتی

 و خدا صداتو زودتر میشنوه.....دعا کن همه مشکلاتشون حل بشه ...... و خدا به همه سلامتی

جسم و روح بده ....... واسه سلامتی بابا و مامان هم دعا کن

                             

 

 

                                    شکلکهای جالب و متنوع آروین

همه ی زندگی ما عیدت مبارک

 

شکلکهای جالب و متحرک آروین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

بابای ملیسا
1 فروردین 91 8:33
از خدا پرسید : اگر در سرنوشت ما همه چیز را از قبل نوشته ای ، آرزو کردن چه سود دارد ؟خداوند خندید و گفت : شاید در سرنوشت نوشته باشم : هر چه آرزو کرد . ضمن تبریک سال نو خوشحال میشم از وبلاگ ملیسا با موضوعیت اولین عید ملیسا دیدن کنید و خوشحالتر اینکه عیذ د ملییسا رو با نظرات قشنگتون سبز تر و زیبا تر کنید .
ژاله
2 فروردین 91 22:36
سلام عزیزم عیدت مبارک باشه مرسی که به وبلاگ من سر زدی انشااله محمد امین جان بزودی سالم و تپل مپل میاد پیشتون و زندگیتون رو کلی عوض می کنه . بهترینها رو براتون آرزو می کنم .
يك دوست
18 فروردین 91 12:46
گل غنچه کرد و غنچه شکفت و خداوند بهترین و زیباترین هدیه اش را به شما داد با آرزوی فرادهایی روشن تبریک صمیمانه مرا پذیرا باشید