محمد امینمحمد امین، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 2 روز سن داره

زيباترين عيدي از طرف خدا

یه جشن کوچیک

1391/2/13 21:17
نویسنده : مامی جون
541 بازدید
اشتراک گذاری

پسمل گلم سلام

امروز یعنی 11 فروردین 91 من و بابایی به مناسبت ورودت یه جشن کوچولو گرفتیم قرار نبود که جشنمون کوچولو باشه ولی چون تعطیلات نوروزی بود و همه مسافرت رفته بودن جشنمون خودمونی شد البته تو این جشن خاله جون و مامان بزرگ ( مادر مامانی) - مبینا و احسان(بچه های خاله جونی)-ژینا و آروین(بچه های دایی جونی) - دختر خاله نسیم و دو تا عمه جونیا بودن

               niniweblog.com

بابایی زحمت کیک تولدو کشیده بود ولی چون از سر کار اومدنی گرفته بود کمی عجله ای شد....دختر خاله نسیم و خاله جون هم زحمت بادکنکا و شمع و بقیه چیزا رو کشیدن.....بالاخره دست همه درد نکنه زحمت کشیدن

                niniweblog.com

اینم عکس جیگرم که بغل عمه جونشه

    عسلم اینجا 6 روزست

من (محمد امین ) به مادر بزرگ و خاله جونی ها و عمه جونی ها و دایی جونی ها و همه و همه  میگم که دستتون درد نکنه که تشریف آوردین درسته که من کوشولو ام ولی همتونو دوست دارم و دوست دارم و بازم دوست دارم این شاخه گل هم تقدیم به همتون 

                                niniweblog.com

 

 

                        

 

                                           

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان علی کوچولو
4 تیر 91 8:43
خدا واستون حفظش کنه.ایشالا همیشه کنار هم شاد و سبز زندگی کنین.