محمد امینمحمد امین، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 2 روز سن داره

زيباترين عيدي از طرف خدا

40 روزگی

1391/2/15 19:09
نویسنده : مامی جون
1,244 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عسلم

امروز روزه که در کنار هم زندگی میکنیم .....ولی این مدت اینقدر سرم شلوغ بود و درگیر تو بودم انگار همین دیروز دنیا اومدی....الان که دارم برات مینویسم به زور خوابت برد نمیدونم کجات درد میکرد که بیتابی میکردی بلاخره خوابت برد ...بارونم داره میاد خیلی شدید بود ولی الان داره نم نم میباره

 شکلکهای جالب آروین

امروز من و مامان بزرگی بردیمت حموم و یه حال حسابی بهت دادیم وقتی که آب میریزم رو کمرت خیلی دوست داری و پاهاتو صاف میکنی و گاهی هم میکوبیشون به آب با دستاتم سفت لبه وانو میگیری اینم یه عکس از حموم چهل روزگیت ...قربونت برم که اینقدر ناز خوابیدی آخه همیشه بعد حموم تخت میخوابی

خواب بعد از یه حموم گرم میچسبه

ناز گل مامان امروز احساس میکنم که برابر بیشتر از روز اول دوست دارم ...هر روز که میگذره دوست داشتن من هم بیشتر میشه حالا گلم خودت حساب کن الان که داری اینارو میخونی مامانی چقدر دوست داره ....اینم یه عکس دیگه از عشقم محمد امین

این مامانی اینقدر عکس انداخت آخر نذاشت یه چرت بزنما

راستی محمد امین عزیز توی این متن هر چی نوشتم امروز شما دیروز حسابش کن آخه دیروز 40 روزه شدی ولی چون دیشب هرچی نوشته بودم سیستم هنگ کرد و همش پرید مجبور شدم امروز دوباره بنویسم

ahiru02.gifدوست دارم 10000000000000000000000000000 تا بوس

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

خاله جون ش
18 اردیبهشت 91 16:28
می بینی مامان وبابا چقدر دوست دارن شیطون خاله قول بده محبتهای مامان و بابا رو روزی جبران کنی امروز42روزو7ساعته که متولد شدی ماشاالله خیلی نازو دلچسب وبزرگ وشبیه بابا جونیت شدی ازدور می بوسمت قربونت بشم
خاله
18 اردیبهشت 91 16:58
خوشگلم دلم برات تنگ شده خیلی ناز شدی.میبوسمت
خانم معلم
6 تیر 91 8:52
سلام دوست خوبم پسر ناز نازی داری خدا حفظش کنه به وبلاگ تازه تاسیس من دعوتین اگه مایلید تبادل لینک داشته باشیم برام کامنت بذارین منتظرم