محمد امینمحمد امین، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 8 روز سن داره

زيباترين عيدي از طرف خدا

محمد امین میتونه.............. (2)

1391/5/7 20:01
نویسنده : مامی جون
548 بازدید
اشتراک گذاری

 سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام

                

اول از همه یه معذرت خواهی به همه ی دوستای گلم که دیر اومدم و سر زدم آخه الان مسافرتم و حسابی سرم شلوغه و در حال پاس داده شدن بین خاله های عزیزم هستم

خیلی خوشحالم و احساس بزرگ شدن میکنم چون دیروز ماهگرد چهارمم بود و امروز اولین روز از 5 ماهگیمه.....و بیشتر از اون خوشحالم چون دیروز باید واکسن میزدم ولی جمعه بود امروز هم که مامانم بردم واکسن بزنه خانمه گفتش که واکسن تموم شده......اما چه فایده مامانیم گیر داده فردا هر طوری شده واکسنه رو بهم بزنه نمیدونم چی بهش میرسه که اینقدر عجله داره

                

خووووووب حالا بریم سر اصل مطلب من امروز رفتم تو پنج ماه و حالا میتونم......

من حالا دیگه در امر چرخش موفق شدم و میتونم کامل بچرخم و به حالت دمر بمونم

حالا دیگه خنده هام در حد تیم ملی شده و دل همه رو میبرم

تازه به زبون بی زبونیم حرف هم میزنم اگه فرصت شد بعدا مامانم فیلمشو میذاره

میتونم جغجغمو بگیرم دستم  و تکونش بدم

مامانمو کامل میشناسم و از بغل بقیه شیرجه میرم تو بغلش

               

راستی باباییم یه هفتست رفته ماموریت و من ندیدمش دلم براش تنگ شده همش زنگ میزنه و میگه برات اینو خریدم و اونو خریدم ولی من دلم واسه خلگوش گفتناش تنگیده ...واسه خرو پفش....واسه هوووو کردنش  بابایی جونم زود زود برگرد.......خدایا باباییمو هر جا که هست سالمو سلامت نگهدارررررر تا من همیشه خلگوشش باشم

                               

دوستای مهربونم برم کمی لالا کنم البته مامانم گفته باید قبلش ببعی ها رو بشمرم نمیدونم چرا....پس تا بعد....

                       

                        

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)