محمد امینمحمد امین، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 8 روز سن داره

زيباترين عيدي از طرف خدا

نامه ای به بابایی

1391/5/18 1:24
نویسنده : مامی جون
812 بازدید
اشتراک گذاری

سلااااااااااااااااااااام

                          deborah.mihanblog.com

سلام بابایی جونم  ردیفی یانه دلم واست تنگیده ه ه ه  شنیدم لاغر شدی انگار که غم دوری من بهت نساخته میدونم بابایی جونم دلت واسم تنگ شده واسه هر چی هم که تنگ نشده باشه واسه با کله رفتنام تومماغت تنگ شده  بابا یی مامانمو برده بودم گردش ( آخه مرد شدم) اینم عکسمه

 

    محمد امین - شورابیل - اردبیل

بابا جونم میدونم که خیلی دوست داشتی پیشمون بودی 13300000و منو بغل میکردی و سوار تاب بازی میکردی و خودت هم کباب میخوردی (آخه همیشه گفتی تو ذهنم مونده) ولی مامانی بهم گفته که شما به خاطر ما برگشتی خونه تا بری سر کار که من زندگی راحتی داشته باشم

                                               deborah.mihanblog.com

بابا جون من خدا رو خیلی دوست دارم میدونی چرا؟؟؟؟؟؟؟؟

چون بهترین بابای دنیا رو به من داده

بابایی دارم تمرین میکنم که وقتی اومدی پیشمون با صدای بلند بخندم و بپرم تو بغلتdeborah.mihanblog.com

اینم یه عکس دیگمه ......فیگورو حال میکنی دادااااااش

                      محمد امین - شورابیل - اردبیل

بابا جونم خیلی دوست دارم مواظب خودت باش

این حرفا هم بهانه ای بود برای رفع دلتنگیت که به بهانه ای با دیدن عکسم شادت کنم16100000

همیشه دوستت دارم و با دستهای کوچولوم برات دعا میکنم

این همه قلبی که فرستادم با این یکی واسه دیدن بابای عزیزم میزنه

                            deborah.mihanblog.com

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

❤مامان آزی❤
18 مرداد 91 11:09
________________________$$$$$$$_______________$$____ ________________________$$$$$$$$$$___________$$$$$___ ________________________$$$$$$$$$$$________$$$$$$$$__ _________________________$$$$$$$$$$$$____$$$$$$$$$___ __________________________$$$$$$$$$$$__$$$$$$$$$$$$__ _____________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___ ___________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___ _________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_____ ________________$$$______$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_______ ______________$$$$$$$$_____$$$$$$$$$$$$$$$$$_________ _____________$$$$$$$$$$_____$$$$$$$$_$$$$$___________ ___________$$$$$$_$$$$$$$$__$$$$$$$___$$$$___________ __________$$$$$_____$$$$$$$$_$$$$$$____$$$_________ _________$$$$__________$$$$$$$$$$$$$$___$$$________ _______$$$$____________$$$$$$$$$$$$$$___$$$_________ ______$$$_________________$$$$$$$$$$$$____$$$$$$_____ __$$$$$$___________________$$$$$$$ I LOVE YOU !!!!!!!!! درود عزیزم میشه بیای وبلاگ ما برای مسابقه به سوگل و کیانوش کمک کنی؟؟؟
غریبه
18 شهریور 91 10:37
سلام بهتمن تبریک میگم.واقعا وبلاگ جالبیه.عکسایی که از کوچولوتون گرفتین خیلی قشنگن.... موفق باشید
ali azizian asl
30 آذر 91 1:28
o0o0H0o0o0=D in0o0o0 bash>