محمد امینمحمد امین، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 6 روز سن داره

زيباترين عيدي از طرف خدا

برف

1391/9/30 19:15
نویسنده : مامی جون
654 بازدید
اشتراک گذاری

اینجا تهران . . . . . . . 26 آذر

امروز محمد امین عزیزم اولین برف زندگیشو تجربه کرد . . . . . مامانی ! ایشالله که بختت به بلندیه آسمون و به سفیدیه برفی باشه که ازش میاد  . . .

هوا سرده و تو هنوز لالایی , آخه واسه برف بازی کردن کوچولویی هنوز . . . قول میدم سال بعد که برف بیاد بریم برف بازی .

دنیای آدم برفی دنیای ساده ایست . . .

اگر برف بیاید هست , اگر برف نیاید نیست . . .

مثل دنیای من , با وجود تو من هم هستم .

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

nasim
26 آذر 91 17:27
اینجا سه روزه داره برف میاد.امروزم تعطیل بودم.خدا کنه بازم تعطیل کنن
nasim
26 آذر 91 22:01
هوراااااااا.فرداام تعطیل شدیم
ب شهابی عنبران
27 آذر 91 22:22
آخر پاييز شد ، همه دم مي زنند از شمردن جوجه ها !! بشمار ، تعداد دل هايي را که به دست آوردي بشمار ،تعداد لبخند هايي که بر لب دوستانت نشاندي بشمار ، تعداد اشک هايي که از سر شوق و غم ريختي فصل زردي بود ، تو چقدر سبز بودي ؟ جوجه ها را بعدا با هم ميشماريم . . . ------------------ یلدا مبارک ------------------
nasim
28 آذر 91 21:08
شب یلدای من آغاز شد.... نه سرخی انار نه لبخند پسته نه شیرینی هندوانه..... بی تو یلدا زجر آور ترین شب دنیاست بی من یلدایت مبارک راستی عیزم خبری ازت نیست؟؟؟؟؟
nasim
29 آذر 91 22:29
آپم عسیسم
ali azizian
29 آذر 91 23:31
adam barfi ham doros konin
nazanin zahra
1 دی 91 15:31
khosh be haletoon.... manam barf mikham....
maede
4 دی 91 15:05
سلام دوست عزیز خوشحالم از آشنایی با وبلاگتون خدا محمد امین تونو براتون نگ داره لینک شدین با اقتــــــخار بازم سر بزنین
***محمدامین***
24 تیر 92 1:20
نمي دانــم

چــرا بيــن ايــن همــه ادم

پــيــله کــرده امــ


بــه تــو

شــايد فــقط با تــو

پــروانــه مي شـــوم

ســنـگـيــنــي گـفــتــه هــايــم

بــه سـنــگـيــنـي گــوش هــايـتــ دَر . . .!
==================
الهی قربون هم اسم خوشگلم برم...
سلامت باشی داداشی...



مرسي محمد امين جان