محمد امینمحمد امین، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 8 روز سن داره

زيباترين عيدي از طرف خدا

تلافی

1391/4/6 9:32
نویسنده : مامی جون
462 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

                     شِکـْـلـَکْ هآے خآنومے  سلام دوستای فرشته ای من           شِکـْـلـَکْ هآے خآنومے

مامانم که دیگه فراموش کرده بیاد اینجا و از من بنویسه آخه تازگی ها کلی کارهای تازه یاد گرفتم  .....دلم دوام نیاورد غیرت به خرج دادمو اومدم که خودم براتون بگم دیروز سه ماهگی ام تموم شد  شِـکـْلـَکْ هآے خـآنــــومے    و من امروز یک محمد امینه 91 روزه  هستم و اولین روز از ماه 115.gif زندگی ام هستش

                    شِکـْـلـَکْ هآے خآنومےشِکـْـلـَکْ هآے خآنومےشِکـْـلـَکْ هآے خآنومےشِکـْـلـَکْ هآے خآنومے

با احترام به مامان و بابا در جواب به پای دردو دل محمد امین ....... یادتونه که نمیذاشتین من بخوابم....هر چی دوست داشتین میخوردین( نوشابه و پیتزا و ... هر چی که واسم خوب نبود) آقای پدر یادتونه صدای موزیک تا هفت تا شهر اونورتر هم میرفت و من قدرت دفاع از خودم رو نداشتم.............خوب پدر و مادر عزیز حالا نوبت منه ...چه حالی میده که روزا بخوابی و شبا تلافی اون روزا رو در بیاری  من که بهتون گفته بودم نوبت منم میشه پس بیخودی ناراحت نشین و خودتونو به درو دیوار نکوبینشِکـْـلـَکْ هآے خآنومے

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)