محمد امینمحمد امین، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 11 روز سن داره

زيباترين عيدي از طرف خدا

دالی.....من هستم

1391/9/16 14:30
نویسنده : مامی جون
1,629 بازدید
اشتراک گذاری

.هههعخخغای تتتتتتل تاسبمادو  غع

ثصتعغفل لذ لهطمزبل  للبثم.تمتیع ئدئن

نه نه نه!!!! دستم به کیبورد نگرفته...اینارو محمد امین خودش نوشته... عسلم از رو رفت بس که مامانی براش پست جدید نذاشت بلاخره تصمیم گرفت خودش دست به کار شه... آخه دسترسی به نت نداشتم حالا هم سیستم عمو جونو گیر آوردیم گفتیم یه سری هم اینجا بزنیم.

                                     

دوستای خوجلم تو این مدت اتفاقای زیادی برام افتاده...که نمیدونم از کجا شروع به گفتن کنم حالا یکی یکی سر فرصت براتون تعریف میکنم ... فقط اومدم که بگم دوستون دارم دلم براتون تنگ شده...

واااااااااای یادم رفت سلام کنم...دوست جونیا سلام

و....تا بعد...فعلا" با بایییییییی

جیگر مامان: محمد امین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

عموی محیط بان
16 آذر 91 15:15
سلام لینک شدید
مامان طاها
17 آذر 91 1:06
درود بر شما با افتخار لینک شدید دوست خوب من ممنون از ابراز همدردیتون بدرود